torstai 13. toukokuuta 2010

Viihdekirjallisuudesta

Viihdekirjoja lukiessa tärkeää on kirjoista nauttiminen. Esimerkiksi Danielle Steelin kirjat kuuluvat minun suosikkikirjailijoihin. Nyt on Menossa Danielle Steelin Peilikuva. Sitä ennen luin Danielle Steelin Talon. Millaista siellä oli siitä voitte lukea Jukka-pekan rakkausromaaneista http://jukka-pekanrakkausromaanit.blogspot.com Danielle Steelin Talo oli ihana kirja romanttinen ja mukava lukea. Danielle Steel on niitä minun suosikkiviihdekirjailijoita. Romantiikkaa ja jännitystä ja mukaansatempaavaa kerrontaa. Joten olen lukenut Danielle Steelin kirjoja paljon. kevyttä romantiikkaa. Ja olenkin lukenut paljon Danielle Steelin kirjoja. Kävin äsken vierailulla Kirsikan luona kirsikalla on blogissaan mahtava kuvakokoelma Danielle Steelin kirjoja. Ja Kirsikan blogi Pömpsälä kuuluu minun suosikkiblogeihin. Danielle Steelista en enää kirjoita hömpän helmiin koska olen kyllästynyt hömpän helmiin. Mutta omissa blogeissani voin jakaa lukukokemukseni blogiystävien kanssa. Ja erintoten Elämän helminauhaa bloginpitäjä Marge pitää Danielle Steelista ja Pömpsälä blogin Kirsikka pitää Danielle Steelin kirjoista. Ja peilikuva kuuluu yksiin parhaimpiin Danielle Steelin kirjoihin. Peilikuva kertoo kaksoissiskoista jotka vahtavat osia. Olivia on rauhallinen ja Victoria on levoton joka haluaa parantaa naisten asemaa erintoten naisten äänioikeutta. joten Peilikuva on mahtava lukukokemus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti