tiistai 11. toukokuuta 2010

Danielle Steelin seurassa

Minä olen todellinen Danielle Steel fani ja olen lukenut paljon Danielle Steelin kirjoja. Samoin Nora Robertsin Ja Catherine Cooksonin kirjoja. Viimeksi sain luettua Danielle Steelin Talon ja pidin siitä paljon. Kummitätini ansiosta Danielle Steel on tullut minulle tutuksi. Ja on ilo jakaa Danielle Steelin kirjat teidän blogiystävien kesken. Minulla on ainakin kolme sellaista blogiystävää jotka myös pitävät Danielle Steelin kirjoista Ainakin Marge Kirsikka ja Mervi. Danielle Steel kirjoittaa niin ihania kirjoja niin mukaansatempaavia että Danielle Steelin kirjoista nauttii. Danielle Steel kirjoittaa niin koskettavia rakkausromaaneja että romaanihenkilöihin samastuu helposti Danielle Steelin kirjoja minulla onkin minun kirjahyllyssä paljon. Kevyitä ja romanttisia. Danielle Steelista on mukava kirjoittaa näissä blogeissa. ja varsinkin Jukka-pekan rakkausromaaneissa. Ja nyt on menossa Danielle Steelin Peilikuva. Sekin tulee varmasti raportoitua ainakin Jukka-pekan rakkausromaaneissa. joka on minun lukupäiväkirja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti